3 پاور بانک برتر برند شیائومی

در عصر دیجیتال امروز، داشتن یک منبع انرژی قابل حمل برای شارژ مجدد دستگاه‌های الکترونیکی مانند گوشی‌های هوشمند از اهمیت بالایی برخوردار است. شیائومی، به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان لوازم جانبی هوشمند در جهان، در این زمینه نیز محصولات خوبی دارد و با ارائه پاوربانک‌های متنوع در طرح‌ها، ظرفیت‌ها و با قابلیت‌های مختلف، توانسته است نظر کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کند.

پاوربانک وایرلس شیائومی مدل WPB15PDZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

اگر بودجه‌ی کافی برای خرید بهترین پاوربانک‌های شیائومی را در اختیار دارید و گوشی هوشمند شما نیز از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، پاوربانک وایرلس شیائومی مدل WPB15PDZM، یک محصول بادوام و فوق‌العاده کارآمد برای شما خواهد بود. این محصول اگرچه نسبت به سایر پاوربانک‌های هم‌رده‌ی خود در بازار قیمت چندان بالایی ندارد، اما امتیاز بسیار خوبی از سوی کاربران دریافت کرده است. این پاوربانک شیائومی حدود ۳۵۰ گرم وزن دارد و کاربران برای حمل و نقل کردن آن هیچ مشکلی نخواهند داشت. این محصول با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی بدنه‌ای از جنس پلاستیک مقاوم و TPU دارد که از آن در برابر خط‌وخش و ضربات احتمالی محافظت می‌کند. یک نشانگر LED نیز روی بدنه‌ی این محصول تعبیه شده که به کاربران در مورد شارژ باتری اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

پاوربانک شیائومی مدل PB2022ZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

اگر پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی برای شارژ کردن دستگاه‌های هوشمند شما خیلی زود کم می‌آورد، مدل PB2022ZM را می‌توانید به عنوان یکی از بهترین پاوربانک‌های ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی شیائومی برای خرید خود در نظر بگیرید. این محصول مورد استقبال کاربران زیادی نیز واقع شده است. برای بسیاری از کاربران علاوه بر ظرفیت بالا، سبک بودن وزن نیز مورد انتظار است که در این محصول، شما چنین چیزی را خواهید دید.  پاوربانک شیائومی مدل PB2022ZM حدود ۳۵۸ گرم وزن دارد و این یعنی که کاربران برای حمل و نقل کردن آن دچار مشکل خاصی نخواهند شد. این پاوربانک به فناوری شارژ سریع (PD) نیز مجهز شده و از حداکثر توان خروجی ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. بدنه‌ی این محصول از پلاستیک ABS بادوام بسیار بالا تهیه شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر حوادث احتمالی دارد. پاوربانک شیائومی مدل PB2022ZM دو پورت خروجی USB-A و USB-C و یک پورت‌ ورودی نوع USB-C و MicroUSB دارد و حداکثر میزان قدرت برای پورت ورودی ۵V_2.1A و پورت خروجی آن ۵.۱V_3.6A است. بنابراین شما می‌توانید با این محصول ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی به طور همزمان سه دستگاه هوشمند را شارژ کنید. همچنین این محصول دارای چهار نشان‌گر LED است که هر کدام سهم ۲۵ درصدی شارژ پاور بانک را نشان می‌دهند؛ با این تفاسیر، کاربر می‌تواند به سادگی میزان شارژ باقی مانده در دستگاه را مورد بررسی قرار دهد. این پاوربانک توسط درگاه USB-C خود با توان حداکثری ۳۳ وات از طریق رابط USB-C در طول مدت زمانی معادل ۶.۹ ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود و از قابلیت تثبیت ولتاژ خروجی هم بهره می‌برد تا بدین ترتیب خطری از بابت تغییر ولتاژ محصول شما را تهدید نکند.

پاوربانک شیائومی PB1022ZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

بسیاری از کاربران هنگام خرید پاوربانک، به جمع‌وجور بودن اندازه‌ی آن اهمیت بسیار زیادی می‌دهند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، پاوربانک شیائومی PB1022ZM به خوبی می‌تواند تجربه‌ی خرید یک محصول جذاب و کارآمد را برای شما به ارمغان بیاورد. این محصول یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد و به لطف ویژگی‌های خوبی که به کاربران ارائه می‌دهد، توانسته رضایت حدود ۸۲ درصد از آن‌ها را جلب کند. این پاوربانک در نوع خودش جزو سبک‌ترین و بهترین پاوربانک‌های شیائومی در بازار ایران است و تنها ۲۰۰ گرم وزن دارد تا کاربران برای جابه‌جایی آن هیچ مشکلی نداشته باشند. طول آن ۹۰ میلی‌متر، عرض این پاور بانک ۶۳.۹ میلی‌متر و ارتفاعش ۲۴.۴ میلی‌متر است و خیلی راحت درون کیف یا جیب شما حتی قرار می‌گیرد. به همراه این محصول یک کابل USB باکیفیت نیز به شما تقدیم می‌شود.

دیدگاه (0)

فعلا دیدگاهی نیست.
محصول به لیست علاقه مندی ها اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد